Поддръжка от първо ниво и споразумение за ниво на обслужване (SLA)

Защото ние правим повече - за Вас.

В лицето на Iphos IT Solutions ще откриете модерен и високо професионален доставчик на ИТ услуги,
който Ви дава повече, реализира проектите Ви по-бързо, по-надеждно и по-изгодно.

Компанията

ManpowerGroup е една от трите най-големи компании за предоставяне на персонални услуги в Австрия и предлага персонални решения за различни професионални области и индустрии от един източник. Компанията се характеризира с високи стандарти за качество и безопасност. ИТ инфраструктура с редовна ИТ поддръжка (SLA) и поддръжка от първо ниво е от съществено значение за осигуряване на персоналните услуги.

Задачата

Натоварването на съществуващата ИТ инфраструктура беше много голямо, особено в пиковите моменти за ИТ екипа на ManpowerGroup. Поради това пиковете в поддръжката от първо ниво трябваше да се поемат от външен доставчик на ИТ услуги със споразумение за ниво на обслужване (SLA). Задачата ни беше предимно обучение за нови ИТ среди, предоставяне на ИТ инфраструктури (напр. предаване на готови за употреба лаптопи), администриране на потребителски акаунти или ИТ сигурност.

Решението

Споразумението за ниво на обслужване (SLA) на нашите ИТ техници осигурява оптимална индивидуална поддръжка от първо ниво за ManpowerGroup по отношение на ИТ услугите, времето за реакция и достъпността. Най-доброто ИТ обслужване изисква високотехнологична производителност и непрекъснатост. Това се отнася и за нашите клиенти:

  • Ориентирано към нуждите споразумение за ниво на обслужване (SLA)
  • Осигуряване на персонал за първо ниво на поддръжка на почасова база
  • Специална гореща телефонна линия и тикетинг система за ManpowerGroup

Технологии & акценти

Поддръжката от първо ниво в ManpowerGroup обхваща основно следните области:

  • ИТ инфраструктура
  • Администриране на потребителите
  • ИТ сигурност
  • ИТ поддръжка на клиентски системи
  • Обучение за нови служители в областта на ИТ средите

Резултати

Благодарение на споразумението за ниво на обслужване (SLA) и добре изградената поддръжка от първо ниво, пиковете в натоварването могат да бъдат овладени, вътрешното ИТ на клиента е облекчено, а времето за реакция е значително намалено.

Освен това поддръжката от първо ниво на Iphos IT Solutions е по-рентабилна за Manpower, отколкото наемането на нов служител.

Компанията

Доказана интернационална компания - за най-добрите ИТ решения. Цялостни услуги в областите Компютърна поддръжка / IT / ITSM, Разработка на софтуер и Уеб приложения. По-бързо, по-компетентно, по-изгодно.

ИТ Инфраструктура

Като системен интегратор, предлагаме цялостни услуги в сферата на администрирането и поддръжката на ИТ инфраструктура. ИТ Мениджмънт / ITSM, базиран на ITIL - компютърна поддръжка, мрежи, сървъри, Linux, Windows, Exchange и др.

Разработка на Софтуер

Изработка на инидивидуализирани софтуерни решения от опитни екипи в България и Австрия. Професионално отношение към клиента и високо качество на услугите. Изработка на десктоп и мобилни приложения, интерфейси, бази данни и др.

Изработка на уеб сайтове

Изработка на уеб сайтове & уеб приложения от най-високо ниво. Максимална разходна ефективност и качество. Уеб решения в областите интранет & екстранет, изработка на уеб сайтове, онлайн магазини & електронна търговия, тарифни калкулатори, SEO & SEM и др.

Iphos IT Solutions

+359 (0)2 44 10 681

 

1618 София, бул. Цар Борис III 168, Ет. 3, Офис 33