shareIT - Споделяне на файлове & онлайн сътрудничество

Oнлайн сътрудничеството никога не е било по-лесно – с най-добрата среда за споделяне на корпоративни файлове и съвместна работа. С shareIT можете да споделяте данни с клиенти, партньори и колеги за секунди. Винаги можете да следите кой, кога и до какви данни е имал достът или е добавил. С shareIT Talk имате на разположение и инструмент за видеоконференции. Мобилният офис Ви дава възможност да разполагате с данни и да ги споделяте по всяко време, дори когато сте в движение. Високото ниво на сигурност прави това решение съвместимо с GDPR регулациите.

Следващо поколение Filesharing & Collaboration
Различни опции за интеграция
Свободно мащабируем
Тествайте още днес безплатно!

shareIT

Basic

Идеалният пакет за начална употреба с основни функции за споделяне на файлове и онлайн сътрудничество. Разбира се, може да бъде разширен по всяко време.

 

87 лв/месец

До 5 потребителя
500 GB памет
В облака на Iphos
Включени услуги
Сътрудничество при брандиране на идентичността
Неограничен трансфер на данни
6 месеца архивиране
SSL сертификат
Поддомейн
Непрекъснато актуализиране
24/7 управление на събития
Онлайн видеоклипове за обучение
Допълнителни услуги
Импортиране на потребителя
Импортиране на данни
2-факторно удостоверяване
Редовно предоставяне на офлайн резервни копия
Поддръжка на крайни потребители
Обучение на крайни потребители
Плъгини: Outlook, Проучване, Календар, Задача

Поддържани бизнес процеси

Споделяне и съхранение на файлове

Споделяйте файлове в рамките на Вашата компания, както и с външни доставчици, партньори, клиенти и заинтересовани страни – напълно сигурно и в съответствие с GDPR изискванията чрез криптиране, двуфакторно удостоверяване и много други. С shareIT получавате изцяло ново и по-добро преживяване в сравнение с традиционното споделяне на данни, напр. чрез некриптирани имейли. Инегриране на съществуващите системи за автентикация и оторизация във Вашата ИТ инфраструктура (напр. Active Directory). Потребителят вижда само това, което му е позволено да вижда. shareIT преосмисля корпоративното споделяне на файлове. При необходимост, shareIT може да бъде използван и като голямо, динамично мащабируемо и сигурно онлайн хранилище за данни (напр. резервни копия).

 

Съвместна работа

Онлайн сътрудничество – лесно и достъпно. Без значение къде се намирате и какво устройство използвате – с нашия инструмент за съвместна работа можете да работите заедно онлайн върху файлове и да ги коментирате, например PDF и Microsoft Office файлове, видеоклипове, музика и много други. Директно в платформата можете да участвате в конференции (видео срещи) и директна комуникация (чатове), докато работите. За още повече ефективност.

 

 

 
 

 

Мобилен офис

Работете с данните си заедно и сигурно отвсякъде. Вашият офис става мобилен и просто пътува с Вас на лаптопа Ви. Без значение къде и кога – винаги можете да работите ефективно по проектите си без да се лишавате от сигурността, която например автоматичните резервни копия предлагат. Това е продуктивност от ново поколение.

 

 

 
 

 

Споделяне на медия

Идеалният инструмент за онлайн сътрудничество и споделяне на файлове в медийни агенции. Споделяйте големи набори от данни като видеоклипове, изображения и други медии бързо, интуитивно и сигурно с клиенти или колеги. Файловете се възпроизвеждат директно онлайн и могат да бъдат коментирани, маркирани или да се показват в галерия. 

 

 

 
 

 

Организиране на данни

Лесно интегрирайте работните потоци и съществуващите източници на данни, като например външни твърди дискове, мрежови твърди дискове, автоматично синхронизирани адресни книги и календари на Outlook, електронна поща или съществуващата CMS (система за управление на съдържанието). Структурирате данни, организирате разрешения, приемате и създавате структури от данни и директории и отбелязвате важни неща. Всичко това само с един инструмент – бързо, ясно, ефективно.

 

 

 
 

 

Видео конференции

С shareIT Talk можете лесно да организирате децентрализирани срещи и презентации без излишни разходи за лицензи към външни доставчици. Видеоразговори, споделяне на екрана и функция за чат – поддържайте връзка с колеги и клиенти дори от домашния си офис. С shareIT Talk видеоконференции, онлайн презентации и уебинари са лесно достъпни. Защитата на данните е основен приоритет – тя се осигурява чрез криптиране и използване на собствена сървърна инфраструктура. С shareIT Talk оставате глобално свързани – това е комуникация от следващо поколение.

Сигурност

Защитете данните си и винаги имайте контрол – чрез технически системи за защита, контрол на дейността, уеб анализ, двуфакторно удостоверяване и др. Технически напълно съвместими с GDPR.

 

 

 
 

 

За всеки бранш

shareIT предлага много добри специфични за различни индустрии функции за онлайн сътрудничество. Чрез мобилни устройства например е възможно да се споделя документация за строителни обекти в реално време, сигурно (в сравнение със споделянето по електронна поща) да се споделят договори и информация за агенти на недвижими имоти и застрахователни брокери и много други.

 

 
 

 

Тествайте сега безплатно!

Тествайте споделянето на файлове в ShareIT още днес – опознайте системата.
само за

0 лв.

Функции

Enterprise Filesharing

Най-висока ефективност и спестяване на време чрез интуитивен потребителски интерфейс
Брандиране с Вашата корпоративна идентичност
Сигурно споделяне на файлове с колеги, партньори и клиенти
Криптирано предаване на прикачени файлове към електронна поща и защита с парола
2-факторно удостоверяване за оптимална сигурност на данните
Съответствие с GDPR чрез система за оторизация и криптиране

Структура на файловете & директориите

Изучаване на структурата на файловете и директориите
Подробна информация за файловете
Създаване на папки
Преименуване на папки
Изтриване на папки
Преместване на папки
Копиране на папки

Качване на данни

Качване на файл чрез плъзгане и пускане
Ръчно качване на файл
Качване на множество файлове чрез плъзгане и пускане
Ръчно качване на няколко файла
Качване на структура на папки чрез плъзгане и пускане

Управление на данни

Преименуване на файл
Изтриване на файл
Изтриване на няколко файла
Преместване на файла
Преместване на няколко файла
Копиране на файлове
Копиране на няколко файла
Преместване на файлове чрез плъзгане и пускане
Преместване на папка чрез плъзгане и пускане

Споделяне на данни

Предоставяне на данни на външни страни за изтегляне чрез анонимизирана връзка
Изпращане на файлове като изтегляния по имейл
Предоставяне на данни на други потребители на shareIT
Изпращане на големи файлове по сигурен начин

Настройки за споделяне на данни

Предоставяне на данни за редактиране
Предоставяне на папки за качване на файлове
Предоставяне на данни, защитени с парола
Предоставяне на данни за ограничен период от време
Предоставяне на данни със скрито изтегляне
Копиране на директна връзка в клипборда за бързо намиране от други потребители на shareIT
Споделяне на файлове с бележки
Прекратяване на споделянето на данни; промяна на паролата за споделяне на данни

Извличане на данни

Извличане на споделени данни като външни чрез анонимизирана връзка
Извличане на споделени в имейл данни като външен потребител
Извличане на данни като потребител на shareIT
Редактиране на споделени данни като външен потребител
Редактиране на текстови файлове в системата

Активности & версии

Активности
Проследяване на ниво файл и папка
Проследяване на системно ниво
Запазване и управление на предишни версии
Преглед на историята
Извличане на стари версии от историята
Възстановяване на стари версии от историята

Търсене

Намиране на файл по име
Намиране на коментари
Търсена снимка в галерията
Име не е известно

Известия

Дефиниране на интервали за известия
Получаване на известие за изтеглен файл/папка, който е бил споделен публично или по имейл
Файл или папка са променени или преименувани

Галерия

Автоматично създаване на галерия
Създаване на нова галерия
Качване на изображения
Сортиране на изображения
Преглед на изображения чрез галерии
Възпроизвеждане на галерия
Преглеждане на изображенията в галерията
Споделяне на изображения и папки от галерията
Изтегляне на изображения и папки
Изтриване на изображения

Маркиране

Създаване, редактиране и изтриване на коментари
Задаване, редактиране, намиране на тагове
Добавяне, преглед и изтриване на любими

Видео обаждания

Провеждане на видеоразговори
Изключване на картината и/или звука
Споделяне на екрана
Сигурност чрез криптиране

Чат функция

Обмен на текстови съобщения
Обръщане към събеседниците по време на видеоконференции чрез чат функцията
Документиране на процеса на комуникация

Видео конференции

Видеоконференции
Провеждане на дистанционни презентации
Добавяне на гости чрез връзка
Организиране на уебинари
Сътрудничество като екип от разстояние
Срещи на екипа, свързани с проекти

 

 

Вариантите за имплементация могат да се избират свободно и да се мигрират по всяко време!

Облак

Бизнес процесите се изпълняват сигурно в облака на избран от Вас доставчик. В допълнение към Iphos Cloud можете да избирате между AWS, Google Cloud или Microsoft Azure и други.

 

Специализиран сървър

Бизнес процесите се изпълняват на специален високопроизводителен хардуер в центъра за данни на Iphos. Физически и административно много добре защитен.

Вашата собствена инфраструктура

Приложението работи на виртуални машини или на специализиран хардуер във вашата ИТ инфраструктура. По желание предлагаме и хардуерни устройства.

Вашите уникални предимства на Вашето онлайн ИТ

All On Demand

Бизнес процесите са достъпни по заявка. Вие поръчвате и променяте, ние доставяме – незабавно. Дългото чакане заради ИТ отдела вече е в миналото.

 

 

 

 

 

 

Различни начини на имплементация

Нашите приложения работят там, където искате. В облака, на специализирани сървъри или директно в собствената Ви ИТ инфраструктура. Ако впоследствие решите да изберете друг вариант на хостинг, цялата система е лесна за мигриране и може веднага да бъде пусната отново в експлоатация.

 

Избор, включване и изключване на услуги

Изберете точно тези услуги, от които се нуждае Вашата компания. – А ако това се промени в бъдеще, можете лесно да включите или изключите функции, от които вече нямате нужда. С тази нова гъвкавост вие винаги сте на печелившата страна.

 

Вашата ИТ инфраструктура – изцяло нова концепция

Служителите Ви работят онлайн в криптирана форма чрез уеб браузър с нашия софтуер, който Ви осигурява всички бизнес процеси (напр. електронна поща, офис, CRM, уебсайт, бюлетин, счетоводство и др.). Поради това вече не е необходима скъпа, предразполагаща към грешки и с висока степен на поддръжка ИТ инфраструктура в помещенията Ви. Нашата система Ви осигурява рентабилна ИТ инфраструктура, която до сега беше достъпна само за големи корпорации.

 

 

 

 

 

 

 

 

Наем на цели бизнес процеси

Предоставяме Ви софтуер и услуги онлайн, които наемате изгодно. Служителите Ви работят със софтуера онлайн в криптирана форма чрез уеб браузър. Затова и допълнителните функции са незабавно достъпни и готови за работа при необходимост. Високите индивидуални инвестиции в ИТ и дългото изчакване при въвеждането на нови бизнес процеси остават в миналото.

 

 

 

Висока степен на автоматизация

Благодарение на високата ефективност и автоматизацията нашата система Ви предлага услуги на много добра цена, които иначе могат да си позволят само големи корпорации.

 

 

 

 

 

 

Топ представяне – на топ цена

Получавате система с обхват на производителност (софтуер, автоматични резервни копия, защитни стени, антивирусна защита, динамично мащабиране и т.н.), която могат да си позволят само големите компании – и то на зашеметяващо добра цена.

 

Разходно ефективен

До голяма степен отпадат разходите за скъпо оборудване, като например собствени сървъри, хранилища, мрежови твърди дискове, както и високите текущи разходи за ИТ, като например инсталиране на софтуер, поддръжка и актуализации. Инцидентите, които могат да застрашат съществуването на по-малките компании при извънредни ситуации, също остават в миналото.

 

 

 

 

 

 

Високо ниво на сигурност

Нашата система Ви предлага отлична сигурност, със защитена архитектура, защитни стени, защита от вируси, автоматични резервни копия и много високо Up-Time. Гарантирано.

 

 

 

shareIT

Basic

Идеалният пакет за начинаещи с основни функции за споделяне на файлове и онлайн сътрудничество.

 

87 лв/месец

До 5 потребителя
500 GB памет
В облака на Iphos
Включени услуги
Сътрудничество при брандиране на идентичността
Неограничен трансфер на данни
6 месеца архивиране
SSL сертификат
Поддомейн
Непрекъснато актуализиране
24/7 управление на събития
Онлайн видеоклипове за обучение
Допълнителни услуги
Импортиране на потребителя
Импортиране на данни
2-факторно удостоверяване
Редовно предоставяне на офлайн резервни копия
Поддръжка на крайни потребители
Обучение на крайни потребители
Плъгини: Outlook, Проучване, Календар, Задача
shareIT

Premium

Пакетът Premium за споделяне на файлове и сътрудничество включва всички услуги от основния пакет и още повече.

 

174 лв/месец

До 20 потребителя
2 TB памет
В облака на Iphos
Включени услуги
Сътрудничество при брандиране на идентичността
Неограничен трансфер на данни
6 месеца архивиране
SSL сертификат
Поддомейн
Непрекъснато актуализиране
24/7 управление на събития
Онлайн видеоклипове за обучение
Допълнителни услуги
Импортиране на потребителя
Импортиране на данни
2-факторно удостоверяване
Редовно предоставяне на офлайн резервни копия
Поддръжка на крайни потребители
Обучение на крайни потребители
Плъгини: Outlook, Проучване, Календар, Задача
shareIT

Individual

Идеалният избор за специални изисквания. Изгответе своя индивидуален пакет.

 

?? лв/месец

Потребители по избор
Памет по желание
Свободно избираем начин на имплементация
Включени услуги
Сътрудничество при брандиране на идентичността
Неограничен трансфер на данни
6 месеца архивиране
SSL сертификат
Поддомейн
Непрекъснато актуализиране
24/7 управление на събития
Онлайн видеоклипове за обучение
Допълнителни услуги
Импортиране на потребителя
Импортиране на данни
2-факторно удостоверяване
Редовно предоставяне на офлайн резервни копия
Поддръжка на крайни потребители
Обучение на крайни потребители
Плъгини: Outlook, Проучване, Календар, Задача
LDAP & AD интеграция
Хардуерно устройство

Имате въпроси?

Свържете се с нас, опишете накратко идеите си и някой от нашите служители ще проведе с Вас първоначална консултация и представяне на продукта. Заявете своята напълно безплатна и необвързваща тестова версия сега!

Tel: +359 (2) 44 10 681
E-Mail: office@iphos.bg

Получете оферта за пакет Basic сега

Идеалният пакет за начинаещи с основни функции за споделяне на файлове и онлайн сътрудничество на базова цена от 87 лв на месец. – Разбира се, той може да бъде удължен по всяко време. Изберете желаните от Вас разширения по-долу.

Получете оферта за пакет Premium сега

Премиум пакетът за споделяне на файлове и сътрудничество включва всички услуги от основния пакет и още повече на основната цена от 174 лв на месец. – Разбира се, той може да бъде удължен по всяко време. Изберете желаните от Вас разширения по-долу.

Ново поле

Заявете оферта за индивидуален пакет сега

Идеалният избор за специални изисквания. Изгответе своя индивидуален пакет.

Вариант на имплементация

Компанията

Доказана интернационална компания - за най-добрите ИТ решения. Цялостни услуги в областите Компютърна поддръжка / IT / ITSM, Разработка на софтуер и Уеб приложения. По-бързо, по-компетентно, по-изгодно.

ИТ Инфраструктура

Като системен интегратор, предлагаме цялостни услуги в сферата на администрирането и поддръжката на ИТ инфраструктура. ИТ Мениджмънт / ITSM, базиран на ITIL - компютърна поддръжка, мрежи, сървъри, Linux, Windows, Exchange и др.

Разработка на Софтуер

Изработка на инидивидуализирани софтуерни решения от опитни екипи в България и Австрия. Професионално отношение към клиента и високо качество на услугите. Изработка на десктоп и мобилни приложения, интерфейси, бази данни и др.

Изработка на уеб сайтове

Изработка на уеб сайтове & уеб приложения от най-високо ниво. Максимална разходна ефективност и качество. Уеб решения в областите интранет & екстранет, изработка на уеб сайтове, онлайн магазини & електронна търговия, тарифни калкулатори, SEO & SEM и др.

Iphos IT Solutions

+359 (0)2 44 10 681

 

1618 София, бул. Цар Борис III 168, Ет. 3, Офис 33